Transport en logistiek

Voor het transport werken we samen met DHL of een andere koerierdienst en voor specifieke gevallen met een privé-koerier:

  • ophaling via DHL: de eerste werkdag volgend op de aanvraag (indien de aanvraag voor 15u is ingediend)
  • ophaling via privé-koerier: één maal per week

Voor handelszaken houden we rekening met de door u meegedeelde openingsuren.
Particuliere klanten geven best een adres op waar op de voorziene ophaaldag iemand thuis is.
 

Hoeveel kost de ophaling?

De ophaling van uw defect apparaat kost 10 euro.
Voor ophaling + thuislevering is het 17 euro.
Deze tarieven zijn geldig voor alle Benelux klanten.

Met welke transportfirma werkt Service Center Gent?

In de meeste gevallen werken we samen met DHL.
Voor heel specifieke zaken doen we beroep op een privé-koerier. In dat geval brengen we u telefonisch of via mail op de hoogte, zodat u weet wanneer onze collega's langskomen.

Wanneer wordt het toestel opgehaald?

Via DHL: is de aanvraag doorgegeven voor 15u, dan komt DHL de volgende werkdag langs om het toestel op te halen. Aanvragen na 15u worden 2 werkdagen later opgehaald.

Wat als ik niet thuis ben op het ogenblik dat de transportfirma langs komt?

In dat geval zijn we verplicht om de transportkosten door te rekenen. ( voor een lege pickup wordt u 20€ excl. btw aangerekend)
Bent u handelaar, dan houden we rekening met de opgegeven openingsuren.
Bent u particulier en niet elke dag thuis, laat het toestel ophalen op een adres waar altijd iemand thuis is.

Lees alle vragen en antwoorden over


Onderdelen en accessoires



Toestellen en merken



Betaling en facturatie